Filmavimas ir montavimas

Filmavimas – tai pirmasis žingsnis kuriant video turinį. Jau nuo pirmojo kadro prasideda istorija, kuri montavimo ir įgarsinimo dėka vėliau paverčiama aiškiu ir patraukliu turiniu, lengvai pasiekiančiu jūsų auditoriją.

Ką apima filmavimo ir montavimo paslaugos?

Filmavimo paslaugos – tai vis dažniau verslų pasirenkamas įrankis, leidžiantis ne tik stebinti auditoriją siūlomais produktais, bet ir pristatyti ryškiausias prekių ženklo vertes ar edukuoti vartotojus jiems aktualiais klausimais. Statistika rodo, kad per pastaruosius penkerius metus vaizdo įrašų žiūrėjimo laikas išaugo net 249 %. Žinutė, transliuojama idealaus kliento jau pamėgta forma, jį pasieks greitai, tikslingai bei įtikinamai, todėl verslui sekti naujausias turinio tendencijas – ne rekomendacija, o būtinybė.

Filmavimo paslaugos, video montavimas. Dokumentinio turinio, reklamų ir kitų video filmavimas – vertė ne tik verslui, bet ir žiūrovui. Kokybiškas video montažas geriau atskleidžia produkto ar paslaugos stipriąsias puses, kuria pasitikėjimą ir priartina prekių ženklą prie auditorijos – dažnai daug efektyviau nei tik tekstas ar nuotrauka.

„Explainer“ arba aiškinamieji video – galimybė koncentruotai, bet informatyviai suteikti žiūrovui naujų įgūdžių, atsakyti į dažniausiai kylančius klausimus, o kartu – ir tapti patikimu, noriai savo žiniomis su vartotojais besidalinančiu verslu. Šiuos įrašus rengiame filmuodami, animuodami arba derindami abu metodus.

Įgarsinimas tekstą pripildo dalele asmenybės ir padeda sukurti ryšį su auditorija. Profesionalaus įgarsintojo balsas įprasmina prekės ženklo įvaizdį, suteikia jam daugiau gyvybės ir patikimumo. „Mobili medija“ klientai gali rinktis iš plataus profesionalių įgarsintojų sąrašo, kuriame – ir auditorijai jau puikiai pažįstami balsai.

Kur slypi didžiausia video vertė?

Video – tai magiška turinio forma, kurios poveikis yra toks stiprus, kad net pats žiūrovas dažnai to nesuvokia. Judantis vaizdas natūraliai patraukia dėmesį kur kas labiau nei tekstas ar vaizdas, nes žmogaus smegenys instinktyviai užprogramuotos reaguoti į judesį aplinkoje. Prie vizualinio poveikio prisideda garsas – intonacija, tempas, balsas, įgarsinimas. Kartu šie elementai kuria daugiasluoksnę patirtį, kuri suaktyvina emocijas. Skirtingai nei rašytinis žodis ar paveikslėlis, vaizdo įrašas yra stebimas keliomis jutiminėmis funkcijomis (klausa, rega), todėl įsitraukiame ir įsimename greičiau.

Kaip šį poveikį panaudoti verslo komunikacijoje? Kurkite tokį video turinį, kuris ne tik parodo produktą, bet ir pasakoja istoriją: perteikia emociją, kuria pasitikėjimą, formuoja ryšį. Toks video formatas paliks didesnį įspūdį, nes apjungs ir logiką, ir jausmus. O profesionalus filmavimas, montavimas bei įgarsinimas sudės taškus ant „i“ ir paryškins tai, kas svarbiausia: jūsų prekės ženklo stiprybes, vertes ir žinutę, kurią vartotojas ne tik išgirs, bet ir pajaus.

Profesionalus filmavimas – kodėl verta rinktis kokybę?

Profesionalus filmavimas ir video montavimas – tai daugiau nei tik užfiksuota akimirka ar vaizdo įrašymas. Tai – procesas, kurio metu vaizdas, garsas ir idėja susijungia į vieną istoriją – istoriją apie jus, skirtą jūsų auditorijai. Net jei šiandien telefonu galite nufilmuoti išties gražius kadrus, jie neatstos turinio, sukurto naudojantis profesionalia įranga ir pasitelkiant daugiametę patirtį videografijos srityje. Kuo ypatingas profesionalus filmavimas? 

  • Aukštos raiškos kameros atskleidžia net smulkiausias detales.
  • Teisingai parinktas objektyvas, kadras ar net filmavimo kampas idėjai suteikia dar daugiau gylio.
  • Tinkamas apšvietimas išryškina norimą nuotaiką. 
  • Profesionalūs mikrofonai užtikrina, kad kiekvienas žodis būtų girdimas aiškiai ir be pašalinio triukšmo.
  • Montavimo metu visa tai sujungiama į logišką ir įtaigų pasakojimą.

 

Mėgėjiškai sukurtas turinys – nieko blogo, tačiau svarbu suprasti, kur ir kada jį naudoti. Jei reikia greitai pasidalinti informacija, telefonu sukurtas video tam puikiai tiks. Visgi ten, kur svarbu formuoti prekės ženklo įvaizdį, kurti tvirtą pasitikėjimą ir įstrigti auditorijos atmintyje, būtinos profesionalios video paslaugos.

„Mobili medija“ – partneris jūsų video istorijai

Video filmavimas – tai nebūtinai tik reklama. Šiandien video formatas tampa ir priemone edukuoti auditoriją, atsakyti į jai dažniausiai klausimus ar paaiškinti, kodėl būtent jūsų produktas yra tinkamiausias problemos sprendimo būdas. Video kūrimas – ne tik vienas labiausiai įtraukiančių būdų perteikti norimą žinutę, bet ir puikus pasitikėjimo formavimo įrankis. Matydamas turinį video formatu, dažnas vartotojas jus įsimins ir pažins kur kas greičiau nei konkurentą, publikuojantį tik nuotraukas ir tekstus.

Drauge kurkime originalų, autentišką video turinį, kuriame atsispindi tai, kas svarbiausia: jūsų rūpestis klientu, emocija ir realybė. „Mobili medija“ ir filmavimas, video paslaugos – jau daugelį metų neatsiejamas duetas. Mūsų komandą sudaro operatoriai, montuotojai, redaktorė, kurie projektą vysto nuo pirmosios idėjos iki paskutinės montažo detalės. Patirtis, sukaupta dirbant televizijoje ir kituose kūrybiniuose projektuose, šiandien mums leidžia lanksčiai prisitaikyti prie skirtingų industrijų poreikių.

Mūsų stiprybė – mobilumas, kūrybiškumas ir profesionali technika. Filmuojame įvairiose lokacijose, nuolat ieškome geriausių kampų ir sprendimų, kad jūsų žinutė suskambėtų ryškiai, įtaigiai ir įsimintinai.

Ar video turinys išties toks efektyvus?

  • 69 % vartotojų, besidominčių apie prekę ar paslaugą, pirmenybę teikia video turiniui, o ne tekstui.
  • Net 84 % žmonių jaučiasi įtikinti pirkti pažiūrėję vaizdo įrašą apie produktą.
  • Stebėdamas vaizdo įrašą, žmogus įsimena maždaug 95 % jame matomos informacijos (tuo tarpu skaitydamas tekstą – tik 10 %).
  • Interneto svetainėje, kurioje publikuojamas video turinys, vartotojai lieka net 88 % ilgiau.
  • 67 % rinkodaros specialistų teigia, kad video reklama Meta platformose (Facebook, Instagram) generuoja daugiau paspaudimų nei paveikslėliai (statiniai maketai).

Kur gali būti panaudoti video?

Profesionalus filmavimas ir video kūrimas – paslauga, kurios rezultatas nėra tik vienas vaizdo įrašas. Turinys, kurį sukuriame, gali būti pritaikytas itin plačiai: nuo panaudojimo interneto svetainėje ar socialiniuose tinkluose (tiek profilyje, tiek reklamai) iki konferencijų, parodų ar net vidinės komunikacijos.

Vaizdo įrašymas yra tik pradžia, nes montažas leidžia vieną projektą išskaidyti į kelis elementus. Iš nufilmuotos medžiagos įprastai sukuriame kelių skirtingų formatų (pvz., 16:9 ir 9:16) bei trukmės video – jie pritaikyti įvairiems kanalams. Esant poreikiui, įgarsinimas suteikia galimybę tą patį turinį panaudoti ir kelioms kalboms ar auditorijoms. Tai reiškia, kad investuodami į vieną projektą, gaunate visą video rinkinį, kuris gali veikti daugelyje kanalų (kartais – net rinkų).

Kiek laiko gyvuoja video turinys?

Dažnai kyla klausimas – ar verta investuoti į video projektą, jei jį įkelsime tik vieną kartą? Tikrai taip, nes profesionalus filmavimas ir video montažas suteikia ilgalaikę vertę. Iš vieno filmavimo projekto parengus keletą įvairios trukmės įrašų, drauge susikursime turinio biblioteką, kurią galite naudoti net kelis mėnesius ar metus. Pavyzdžiui, vienos dienos filmavimo gali pakakti ir pagrindiniam reklaminiam klipui, ir keletui „reels“ tipo įrašų sukurti. Kitas pavyzdys – mokymai. Šiuos nufilmavus vieną kartą, galite turėti ne tik pilną edukacinį vaizdo įrašą, bet ir trumpus, greitus atsakymus į dažnai kylančius klausimus. Pastaruosius verta naudoti kaip „teaser“ video – jie gali sudominti, paskatinti įsigyti mokymus arba tiesiog pristatyti, kas slypi mokymų programoje.

Video kūrimas nėra vienkartinė investicija. Tai – procesas, kuris sukuria daugiasluoksnį turinį, padedantį verslui būti matomu, įsimenamu ir patikimu dar ilgą laiką po filmavimo dienos.